Допомога студентам онлайн під час контрольної. Рішення завдань на іспиті.

Потрібно швидко виконати завдання?
Замовляй онлайн розв'язок!

миттєва допомога студентам у режимі реального часу на контрольних та іспитах з наступними дисциплінами:
вища математика
теоретична механіка (теормех)
теорія ймовірності
опір матеріалів (сопромат)
хімія
будівельна механіка (будмех)
електротехніка (ТОЕ)
Послуга онлайн розв'язку — вирішення вашого завдання у режимі реального часу, тобто відразу після отримання завдання (наприклад, під час іспиту, контрольної роботи, модулю).

Для бронювання послуги замовник має попередньо (бажано мінімум за 1-2 дні) надіслати нам:

  • повну назву дисципліни
  • дату та час початку роботи (за Києвом)
  • тривалість роботи у хвилинах
  • приклад білету, а якщо такого немає — теми, приклади можливих завдань, їх кількість тощо
  • усі побажання щодо оформлення розв'язку завдання
    (за необхідності — конспект, методичку, вимоги викладача)

Як працює послуга онлайн допомоги?

1
Запит на виконання та попередня оцінка вартості послуги
Замовник надсилає нам у Telegram або через сайт запит на отримання послуги з онлайн розв'язку.
Після опрацювання наданої інформації ми інформуємо вас щодо можливості виконання та орієнтовної попередньої вартості послуги онлайн розв'язку.
Попередня вартість є приблизною, оскільки завдання, що ви отримаєте на парі може бути легшим, або навпаки, складнішим, тобто кінцева вартість може відрізнятись як в більшу, так і в меншу сторону. Мінімальна вартість послуги розв'язку онлайн складає 200 грн, незалежно від об'єму та складності завдань.

Якщо ви не маєте прикладу білету — мінімальний внесок для бронювання послуги складає 300 грн. (це депозит).

Вся інформація, що передана сервісу від користувача, є конфіденційною та не підлягає передачі та/або розголошенню.

Увага! Користуючись сервісом та розміщуючи запит на виконання замовлення ви підтверджуєте, що є дієздатною повнолітньою фізичною особою, яка ознайомилась із даними Правилами користування сервісом та цілком і повністю їх визнає.
2
Бронювання часу
Замовник вносить попередню оплату для бронювання обраного часу у розмірі 100% від орієнтовної попередньої вартості послуги.

Після зарахування попередньої оплати на наш розрахунковий рахунок ми бронюємо раніше узгоджений день та час за вами.

Бронювання — це гарантія того, що у потрібний вам день та час ми будемо онлайн та будемо очікувати саме ваше завдення. Ви будете мати 40 хв з моменту узгодженого часу для того щоб вислати своє завдання.
3
Розв'язок завдання
У день надання послуги, у попередньо узгоджений час, ви надсилаєте нам своє завдання. Завдання має бути гарної, читабельної якості. Після оцінки завдання менеджер сервісу повідомляє замовнику кінцеву вартість послуги. Якщо кінцева вартість послуги перевищує попередню оціночну вартість — замовник зобов'язується відразу внести додаткову оплату (різницю між кінцевою та попередньою вартістю).

Для розв'язку вашого завдання нам знадобиться від 15 до 40 хвилин, в залежності від дисципліни, об'єму та складності завдання. Готовий розв'язок ви отримаєте у вигляді фото чи сканів рукописних аркушів формату А4.
4
Гарантійні зобов'язання
Ми гарантуємо, що ваше замовлення буде виконано якісно, максимально швидко та відповідно до наданого завдання. З дотриманням усіх додаткових вимог, якщо вони були вами надані до моменту виконання роботи.

Усі претензії стосовно правильності / якості виконаної роботи приймаються тільки за наявності аргументованих письмових зауважень викладача (рецензії) протягом 14 днів з моменту отримання послуги. Якщо при перевірці нашої роботи дійсно буде знайдена помилка у розв'язку — ми безкоштовно переробимо роботу або повернемо кошти пропорційно до об'єму виявленої помилки.

Увага! Гарантійні зобов'язання не поширюються у наступних випадках:

  • сплинув 14 денний гарантійний термін з моменту отримання замовником готового замовлення;
  • замовник не зміг захистити / пояснити роботу викладачу;
  • при оцінці замовлення замовник не надав вимог викладача (зразку/методичних вказівок) щодо методу вирішення та/або вимог оформлення, алгоритму розв'язку тощо;
  • після оцінки, сплати або отримання готової роботи викладач змінив вимоги до оформлення, зміст або об'єм завдання;
  • невмотивовані претензії щодо якості роботи, без відповідної письмової рецензії викладача;
  • на будь-які вимоги, що не були чітко прописані у наданих замовником документах;
  • замовник не коректно переписав наданий йому розв'язок;
  • замовник не встиг переписати наданий йому розв'язок.

Якщо замовник не звернувся до сервісу, протягом 14 днів з моменту отримання готового замовлення із запитом на доопрацювання, то таке замовлення слід вважати закритим, а зобов'язання сервісу перед замовником, відповідно до умов договору, виконаними у повному обсязі.
5
Скасування бронювання. Повернення коштів
Якщо замовник бажає скасувати попереднє бронювання послуги з онлайн розв'язку, він має повідомити сервіс про це не менш ніж за 12 годин до часу початку надання послуги. На підставі відповідної заяви замовника ми повертаємо раніше сплачені кошти у повному обсязі або за згодою сторін переносимо попереднє бронювання на інший день та час.

У випадку якщо замовник виявляє бажання скасувати послугу онлайн розв'язку менше ніж за 12 годин до попередньо узгодженого часу початку надання послуги та не пізніше ніж за 15 хвилин з моменту початку попередньо узгодженого часу надання послуги, повернення попередньо сплачених коштів здійснюється з вирахуванням неустойки. Неустойка складає 50% від орієнтовної вартості послуги, але не менше ніж 200 грн.

У ВСІХ ІНШИХ ВИПАДКАХ ПОСЛУГА ВВАЖАЄТЬСЯ НАДАНОЮ ТА КОШТИ ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ.

Лишились питання? Напишіть нам!